Zwroty i reklamacje
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Pobierz formularz zwrotu (TUTAJ), wypełnij go i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.
Starannie zabezpiecz zwracane zamówienie. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot. Rekomendujemy, żeby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Wyślij na adres:
Hue Hue Paulina Najbar
ul. Przedwiośnie 2a/23
30-502 Kraków
Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na powyższy adres oraz nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu otrzymasz od nas e-mail z informacją o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. W przypadku, gdy zwracany produkt będzie uszkodzony, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot należności w ciągu 14 dni.
Nie ma możliwości wymiany produktów.
Jak reklamować produkt?
Aby zgłosić reklamację, pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny (TUTAJ) i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy.
Rekomendujemy, żeby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłaną do nas reklamację.
Wyślij na adres:
Hue Hue Paulina Najbar
ul. Przedwiośnie 2a/23
30-502 Kraków
Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na powyższy adres oraz nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
Pamiętaj!
Dopisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz za wysyłkę reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.